X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Vacature: commerciële binnendienst medewerker


Ben jij een echte aanpakker? Iemand die graag gestructureerd werkt, maar niet bang is voor de mogelijke chaos in een kleine en snelgroeiende organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou. Als commerciële binnendienst medewerker bij de Wastoren wordt je allround opgeleid en krijg je meerdere verantwoordelijkheden. Klantenservice, orders verwerken, B2B en B2C verkoop, het logistieke proces beheren en als jij zelf nog iets specifieks wilt oppakken; dan kijken wij hier graag naar.

Wastoren is de ideale oplossing voor iedere wasruimte. Het bedrijf zit in Enschede en bestaat uit een gedreven, dynamische kleine organisatie en is een echt familiebedrijf. Momenteel zijn wij o.a. actief in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland, Frankrijk en Spanje. Door de groei en het grote succes van ons product zullen wij ons werkgebied en onze activiteiten snel verder uitbreiden.

Functieomschrijving
Als commercieel binnendienst medewerker bij de Wastoren zorg jij – samen met je collega’s – ervoor dat de gehele orderafhandeling, binnenkomende aanvragen en het logistieke uitleverproces soepel verloopt. Er wordt van jou verwacht dat je klanten netjes te woord staat aan de telefoon, aanvragen goed afhandelt, order proces beheert en efficiënt werkt. Verder krijg je binnen deze functie veel verantwoordelijkheden en wordt er van je verwacht dat je assertief bent. Je wordt onderdeel van een team van +/- 8 personen, waardoor het belangrijk is dat je een echte team speler bent. Je zult het idee hebben dat je meteen wat bijdraagt binnen het bedrijf en hierdoor vertrouwen wij ook direct voor de volle 100% op jou.

Werkzaamheden:
  • Je bent het eerste contactpersoon als de klant belt
  • Je beheert het boekhoud en ERP systeem (gegevens aanvullen, monitoren en klantcontact)
  • Je doet diverse administratieve taken (offertes maken, mail verwerken en soortgelijke taken)
  • Mede verantwoordelijk voor uitleveren van de bestellingen en daardoor heb je dagelijks contact met onze transporteurs en het externe magazijn.
  • Je denkt mee over efficiëntie slagen die er gemaakt kunnen worden en bent daarvoor een front runner als het aankomt op stappen maken.
Wat wij in jou zoeken:
  • HBO werk en denkniveau
  • Als je al werkervaring hebt binnen een commerciële omgeving, dan horen wij dat graag!
  • Enige ervaring met MS Office, Excel en ExactOnline is een pré
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal. Waarbij de Duitse taal een must is!
  • Klantvriendelijk, servicegericht, assertief, accuraat en zelfstandig kunnen werken
  • Een grote mate van flexibiliteit en snel kunnen schakelen
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
Wat wij jou bieden:
  • Fulltime baan binnen een snelgroeiend familiebedrijf, met een informele sfeer
  • Prachtig nieuw kantoor, met alle voorzieningen!
  • Je wordt aangemoedigd en financieel ondersteunt om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een passend salaris, afhankelijk van ervaring
  • Je deelt mee in de jaarbonus, afhankelijk van het behaalde bedrijfsresultaat
  • 25 vakantiedagen
  • Je krijgt een tijdelijk contract die wordt omgezet in een vast dienstverband bij goed functioneren
Mocht je interesse hebben neem dan contact op met Babette Verburg: (M) 06-53277136 of (E) b.verburg@washtower.com