X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Vacature Inside Sales Medewerker

Het familiebedrijf “Wastoren” is een internationale, snel groeiende organisatie die 12 maanden geleden uit 4 personen bestond. Afgelopen jaar zijn we erg hard gegroeid en momenteel zijn we met 12 personen. Eind dit jaar verwachten we echter dat het bedrijf totaal uit ca. 35 medewerkers zal bestaan!
Actueel zijn we in 7 Europese landen actief aanwezig, maar zullen dit jaar gaan uitbreiden naar 15 landen. Daarna staan ook de eerste stappen richting Amerika op de agenda.
Onze producten worden in Duitsland geproduceerd. Ons nieuwe kantoor staat in Enschede terwijl we van een extern magazijn in Emsbüren gebruik maken. Gezien de extreme groei en ambitieuze doelstellingen is de keuze inmiddels gemaakt nieuw te gaan bouwen in Hengelo (Ov.) waar wij eind dit jaar ons nieuwe magazijn ( 2.500 M² ) en begin 2023 een compleet nieuw kantoorpand ( 1.100 M² ) zullen gaan betrekken.

Daarom zoeken wij een enthousiaste nieuwe collega, die mee wil groeien met onze organisatie en die – samen met het bestaande interne salesteam - de verantwoordelijkheid op zich gaat nemen voor zowel B2B accounts alsmede onze particuliere eindklanten.
Lijkt dit je een interessante uitdaging, dan gaan we graag z.s.m. met je in gesprek.


Functieomschrijving
Ben jij iemand die graag gestructureerd en nauwkeurig werkt, maar niet bang is voor een gezonde dosis hectiek in een kleine, snelgroeiende organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Als ‘Inside sales medewerker’ en als eerste aanspreekpersoon op de binnendienst voor alle internationale klanten bij de Wastoren zorg jij ervoor – samen met je collega’s - dat het gehele orderproces, de afhandeling van binnenkomende (service-) aanvragen en tevens het logistieke uitleverproces soepel verloopt.

Er wordt van jou verwacht dat je je talen beheerst en klanten in goed Duits en/of Engels te woord kunt staan, aanvragen goed afhandelt, het orderproces beheert en efficiënt werkt.
Verder krijg je binnen deze functie veel verantwoordelijkheden en wordt er van je verwacht dat je assertief bent. Je wordt onderdeel van een team van ca. 5 collega’s, waardoor het belangrijk is dat je een echte teamspeler bent.

Werkzaamheden:
  • Je bent de eerste contactpersoon voor alle internationale klanten.
  • Je beheerst het ERP-systeem van orderintake tot aan facturatie.
  • Je verzorgt de nodige administratieve taken en bent accuraat.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het uitleveren van de bestellingen en daardoor heb je dagelijks contact met transporteurs en het (externe) magazijn in Duitsland.
  • Je denkt mee hoe de efficiëntie vergroot kan worden en bent niet bang om met ideeën te komen.

Wat wij in jou zoeken:
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  • Enige werkervaring in een soortgelijke functie en een commerciële omgeving is een pré.
  • Goede MS-Office en Excel vaardigheden. Kennis van Exact-Online is een pré.
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal. Kennis van een andere taal is een pluspunt.
  • Klantvriendelijk, servicegericht, assertief, accuraat en zelfstandig kunnen werken.
  • Een grote mate van flexibiliteit en snel kunnen schakelen.
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wat wij jou bieden:
  • Afwisselende en uitdagende baan in een enthousiast team binnen een familiebedrijf met een prettige en informele sfeer.
  • Meegroeien met de snelle ontwikkeling van het bedrijf en daarmee doorgroeimogelijkheden.
  • Een passend salaris, mede afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Je deelt mee in de jaarbonus gebaseerd op het behaalde bedrijfsresultaat.
  • Je start met een tijdelijke contract; bij goed functioneren gevolgd door een vast dienstverband.
  • 32 - 40 uur per week.

Heb je interesse, laat dan van je horen!  We maken graag een kennismakingsafspraak.
Neem daarvoor contact op met André Straatman: (M) 06-2169 0789.
 

Levering in Nederland en België

Veilig online betalen

Veilig bevonden door TÜV Rheinland